Over Katja Wetsteijn
Een verbindende factor
Mooie combinaties maken om beter business te doen, dat is waar ik het voor doe. In lijn met mijn bedrijfsnaam: De Combineur.
Ik word blij van mensen blij maken, zodat zij nog beter ‘hun ding’ kunnen doen. Met een natuurlijke leer- en nieuwsgierigheid zoek ik zaken uit, maak ik verbinding met mensen en kijk ik hoe ik hen kan helpen. Door ze passende informatie te geven en in contact te brengen met anderen.
Mooie combinaties maken om beter en efficiënter business te doen, dat is mijn kracht. Daar doe ik het voor. In lijn met mijn bedrijfsnaam: De Combineur.
In 1989 begon ik als marketingmedewerker bij een maatschap voor accountants. Werkte als communicatieadviseur, account- en projectmanager, bij onder meer reclamebureaus, IT-bedrijven en het Havenbedrijf Rotterdam, in vaste dienst en als freelancer.
In al mijn functies kwam ik erachter dat er informatie miste om op een effectieve manier aan marketing, communicatie, stakeholdermanagement of sales te doen. Adressenbestanden die niet klopten, relevante informatie die maar bij een enkeling bekend was, medewerkers die niet samenwerkten…
En ik zag keer op keer dat mensen vaak niet zo gedreven zijn als ik, om wél de benodigde informatie boven tafel te krijgen. Of deze goed te kunnen ‘lezen’. Zo kan ik aan de hand van een LinkedIn-profiel eenvoudig zien wie iemand is en waar die ongeveer staat in het werk en het netwerk.
In 2010 kon ik bij het Havenbedrijf Rotterdam een aanjaag- en bewustwordingsproces op het gebied van CRM begeleiden. Een mooie opstap naar een nieuwe specialisatie. Ik volgde bij Beeckestijn Business School de Post HBO leergang ‘CRM en klantgericht management’ en bij Nyenrode Business Universiteit ‘Behavorial and Cultural Governance’. Twee opleidingen die maken dat ik – in combinatie met mijn kernkwaliteiten – op een professionele en enthousiaste manier de sociale implementatie van een CRM voor mijn rekening kan nemen. Ik deed dat de afgelopen jaren al bij onder andere Port of Amsterdam en de Provincie Zuid-Holland.
Daarnaast geef ik als ‘CRMbassador’ van PerfectView ook antwoord op CRM-vraagstukken over verandermanagement rondom CRM-implementaties, het enthousiasmeren van medewerkers en hoe CRM-gebruik succesvoller kan zijn. Zelf schrijf ik ook blogs over onderwerpen die ik uit mijn adviespraktijk tegenkom.
Ik ben een strategische denker en tegelijkertijd heel praktisch. Ik neem de tijd om mensen uit te leggen hoe een systeem werkt en wat het belang ervan is. Dat kost misschien wat meer tijd, maar door mijn enthousiasme en oprechte interesse krijg ik mensen vrij gemakkelijk mee, waardoor ze er mee aan de slag gaan. Ik geef ook ideeën over wat ze met de informatie kunnen doen. En ik ‘knoop’ disciplines aan elkaar, zodat ze gezamenlijk hun doel kunnen bereiken.
“Wil je met me kennismaken om te zien wat ik bij de implementatie van jullie CRM kan betekenen, neem contact op via onderstaand contactformulier!”
Katja Wetsteijn
In mijn vrije tijd ben ik lid van de Raad van Toezicht van de bibliotheek De Groene Venen, met Marketing als aandachtsgebied. Zo help ik de bibliotheek, waar ik zelf regelmatig te vinden ben, en leer ik in mijn rol als toezichthouder (die zeker anders is dan als adviseur).
Ik ben getrouwd, heb twee jong volwassen kinderen en woon in Bodegraven in ons droomhuis, een oude boerderij die in fases wordt verbouwd. Zwemmen, hardlopen, wandelen met de hond, in de bergen zijn, en genieten van het goede leven, horen tot de favoriete bezigheden, naast lezen uiteraard.
Oud Bodegraafseweg 85
2411 HW Bodegraven
katja [at] combineur [punt] nl
+31 (0) 172 619 619
ma – vr: 8:00-18:00
za – zo : alleen op uitnodiging